Elektromanyetik Radyasyon Ölçümü

Elektromanyetik Radyasyon Ölçümü


Gsm baz istasyonlarının yaydığı elektromanyetik alan şiddetinin evinizdeki, iş yerinizdeki etkisinin ölçümünü profesyonel olarak, uluslararsı standartlara uygun olarak yapıyor ve sonuçları rapor şeklinde sizlere sunuyoruz. Yalam alanızdaki göreceli olası yüksek elektromanyetik alan şiddetine maruz kalan alanlarda nasıl değerleri azaltabileceği konusunda size danışmanlık hizmeti sunuyoruz.

Tel: 216 415 80 87

İş Başvurusu

21 Mayıs 2007

En iyi panik atak ilacı, Paxil?

Ben de bir panik atak hastasıyım ve özellikle stresli anlarımda panik krizlerine giriyorum. 2 yıl önce ilk olarak Cerrahpaşa hastanesine gittiğimde birçok teste girdim ve hastalığımın panik atak olduğunu öğrendim. Cerrahpaşa bana ilaç olarak Paxil'i önerdi. 3-4 ay kullandıktan sonra ilacı yazdırmaya fırsat bulamadığım için ilacı bıraktım. Paxil'i kullanmayı bıraktıktan bir kaç ay sonra tekrar panik atak şikayetlerim başladı. Bu defa Anadolu yakasında Eski PTT hastanesi yeni Fatih Sultan Mehmet hastanesi'ne gittim. Psikiyatrist bana Lustral verdi. Ancak Lustral'den hiç memnun kalmadım. Bir sonraki ziyaretimde bana Paxil yazmasını rica ettim ama doktor hanım heralde her yazdığı Lustral için para aldığından Paxil yazmayı reddetti. Ben de eczaneden parayla Paxil almaya başladım. Sağlık sistemi bu kadar ticarileşmişken uygun tedaviyi almak çok zor. İş-güç arasında Cerrahpaşa'ya gidecek fırsatı da bulamadığımdan Paxil'i parayla almaya devam edeceğim.

Sonuç olarak panik atak hastalığıma Paxil çok iyi geliyor. Ya sizce?

"Osmanca"

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende panik atak hastasıyım. Bünyeden bünyeye değişir. Panik atağın çok çeşidi var. Senin sağda sol da gördüğün psikiyatrlarin hepsi bakırköyden çıkma doktorlar.
Paxil çok ağır bi antidepresan. Ben doktora ilk yedikule ermeni hastanesine gittiğimde lustral verdi. Pek ikna olmamistim. Bakırköy e gittim oradaki doktor da ayni ilacı verdi. Hemen ilk günde bile müthiş etkisini gördüm. Çokta memnunum.
Çoğu yerde araştırdım en kalitali antidepresan lustral diyor eczaneler. Onlarında mi çıkarı var bu isten :))

Unknown dedi ki...

Bunyeden bünyeye değişir. Senin orda burda gittiğin doktorların hepsi bakirkoyden çıkma. Ben de panik atak hastasiyim. Her gittiğim doktor bana lustral verdi. Çokta memnunum. Paxil gbi agir uyuşturucu ilaçlar agir depresyon hastalarına verilir. Panik atağı olanlara değil. Bence sen iyi bi psikiyatriye görün. Çünkü doktorun seni kandırmış .

Adsız dedi ki...

SERUGUEL 400M NORODOL DAMLA PROZAK LUDİUMUL KULLANIYORUM