Elektromanyetik Radyasyon Ölçümü

Elektromanyetik Radyasyon Ölçümü


Gsm baz istasyonlarının yaydığı elektromanyetik alan şiddetinin evinizdeki, iş yerinizdeki etkisinin ölçümünü profesyonel olarak, uluslararsı standartlara uygun olarak yapıyor ve sonuçları rapor şeklinde sizlere sunuyoruz. Yalam alanızdaki göreceli olası yüksek elektromanyetik alan şiddetine maruz kalan alanlarda nasıl değerleri azaltabileceği konusunda size danışmanlık hizmeti sunuyoruz.

Tel: 216 415 80 87

İş Başvurusu

16 Mayıs 2007

İTÜ'de Mühendislik Eğitimi Başkadır

Çok üniversite gördüm, gezdim ama İTÜ gibisini bulamadım. Öncelikle Türkiye'de ilk mühendislik eğitimi vermeye başlayan üniversite olması nedeniyle ve de kaliteli eğitimiyle "mühendis" denince akla gelen ilk üniversitedir İTÜ. Ben 2001 - 2005 arası İTÜ Makina'da okudum. İTÜ Makina; Ödevler, quizler, vizeler, ağır dersler (termodinamik, akışkanlar mekaniği...) nedeniyle zaman zaman insanı bunaltsa da kendisini hemen affetirir. İTÜ Makina Fakültesi'nin Gümüşssuyu'nda olması nedeniyle canımız her sıkıldığında Taksim'e, İstiklal Caddesi'ne giderdik. Su gibi akıp geçti zaman ve şimdi okulumu çok özlüyorum. Seni hiç unutmayacağım İTÜ Makina... Keşke yüksek lisans eğitimimi de İTÜ'de yapabilseydim ama düşük not ortalamam nedeniyle başvuru bile yapamadım:(


Taksim'den İTÜ Makina'ya inerken...


Maçka'dan İTÜ Makina'ya bakış...


Orta Bahçede Ders Çalışırken...



"Google Osman"

Hiç yorum yok: